Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów:

Jako konsument masz prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy i zwrotu zakupionego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to przysługuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru i dotyczy wyłącznie osób fizycznych nie związanych działalnością gospodarczą.

Przedmiot zwrotu powinien charakteryzować się niezmienionym stanem. Towar powinien zawierać wszystkie elementy będące częścią produktu. Nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być w oryginalnym opakowaniu. Zastrzegamy sobie możliwość nieprzyjęcia towaru w przypadku nie zastosowania się do powyższych warunków. Gdy towar nie zostanie przyjęty, klient zostanie o tym poinformowany. W takim przypadku koszt wysyłki pokrywa klient.

  • produkty spersonalizowane i modyfikowane na życzenie klienta tj. ikony z grawerem, banery, pamiątki komunijne, zaproszenia itp. nie podlegają zwrotom.

  • kwota zwrotu wynosi dokładnie tyle samo ile wynosi wartość zamówienia wraz z kosztami przesyłki,

  • w przypadku skorzystania z kuponu rabatowego Sprzedający zwraca Klientowi właściwą kwotę jaką kupujący zapłacił za towar

 

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  • napisz do nas na adres e-mail: sklep@kubaradewocjonalia.pl  w tytule wiadomości wpisz: ZWROT oraz numer zamówienia lub imię i nazwisko lub zadzwoń pod numer 516 255 539 lub 504 783 972,

  • wyślij towar na adres korespondencyjny firmy:

       Drukarnia Garmond

       ul. Świętej Jadwigi 141

       42-200 Częstochowa

  • wypełnij formularz zwrotu - który znajdziesz tutaj: Formularz zwrotu - pobierz.,

  • wypełniony formularz zwrotu dołącz do zapakowanego produktu.

 

Zwrot pieniędzy dokonywany jest w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu oraz dodatkowych dokumentów wspomnianych powyżej. Nie odpowiadamy za błędne dane oraz niekompletność dokumentów.

Sklep nie przyjmuje zwrotów pobraniowych. Należna kwota zostaje przesłana do klienta po akceptacji zwrotu na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. Nie odpowiadamy za błędne dane konta bankowego.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem: sklep@kubaradewocjonalia.pl lub telefonicznie pod numerem 516 255 539 lub 504 783 972.

Udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości związane z procesem zwrotu.

 

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z przedmiotem zamówienia albo posiada wady masz prawo do reklamacji.

Gdy chcesz dokonać reklamacji:

  • skontaktuj się z nami drogą mailową: sklep@kubaradewocjonalia.pl w tytule wiadomości wpisz: REKLAMACJA oraz numer zamówienia lub imię i nazwisko lub telefonicznie pod numerem 516 255 539 lub 504 783 97

  • wyślij towar na adres korespondencyjny firmy:

          Drukarnia Garmond

           ul. Świętej Jadwigi 141

           42-200 Częstochowa

  • wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji dołączony do produktu - który znajdziesz tutaj Formularz zwrotu - pobierz.,

  • wypełniony formularz zwrotu dołącz do zapakowanego produktu.

  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo albo telefonicznie o decyzji w związku z reklamacją. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona w sposób pozytywny w ciągu 7 dni od wysłania decyzji zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: wysłanie nowego produktu, naprawę wadliwego produktu albo zwrot należnych pieniędzy. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona w sposób negatywny, odeślemy zareklamowany produkt na koszt klienta.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem: sklep@kubaradewocjonalia.pl lub telefonicznie pod numerem 516 255 539 lub 504 783 972.

Udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości związane z procesem reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl